wat gebeurt er nu ? - Reisverslag uit Isle of Skye, Verenigd Koninkrijk van GJ en M H - WaarBenJij.nu wat gebeurt er nu ? - Reisverslag uit Isle of Skye, Verenigd Koninkrijk van GJ en M H - WaarBenJij.nu

wat gebeurt er nu ?

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg GJ en M

18 September 2016 | Verenigd Koninkrijk, Isle of Skye

Wat gebeurt er nu ???
Ja hoor na alle dagen mooi en warm nu dan toch regen. Vanmorgen vertrokken met een blauwe hemel, maar al vlug kwamen er wolken voor de zon. Onze noordelijke weg naar Isle of Skye was ondanks de regen toch erg mooi. De meeste stukken waren one way road. Dus je rijdt altijd aan de goede kant van de weg. Met een tegenligger dus even in een uitsparing wachten en weer verder. Het eiland zijn we opgekomen via de brug. In het zuiden kan je ook met de ferry vanuit Malleigh. Daar zijn we ondertussen wel naartoe gereden. Het is hier erg mooi. De B&B (off the hill genaamd) is weer prima. We zijn net terug van een kleine verkenning in de buurt, maar wel aardig nat geregend. Dus bij terugkomst moest wel de verwarming aan. De dame van de B&B vertelde dat het morgen beter wordt en in ieder geval droog. En dat is het belangrijkst. Dadelijk op zoek naar de pub om wat te eten. Eigenlijk hebben we vandaag geen foto’s gemaakt, dus daarom zal ik wat eerder gemaakte foto’s erbij doen. Deze zijn dus niet van het eiland. Maar goed toch iets om te kijken.

• 18 September 2016 - 20:17

Monique:

Het is dan toch gebeurd, een beetje regen. Wat je zegt klopt, als het morgen maar droog is. Wij moeten vandaag een beetje bijkomen van onze avonturen met de wandeling Fjoertoer Renesse. Fantastische avond, geweldig georganiseerd, weer een belevenis. De "scharnieren" moeten gesmeerd worden, want erg makkelijk opstaan en lopen met een toch al zere heup lukt niet zo best. Gelukkig hoeven wij vandaag niks bijzonders te doen dan alleen die scharnieren te onderhouden hahahaha. Bij 1 foto kreeg ik zo'n Lord of The Ringsgevoel. Niet gek daar natuurlijk. Wat een leuk B&B weer. Welke kamer hebben jullie? East/West of 1 vd andere kamers? Ontbijt ook netjes...volgens de foto's.... al die knopjes op de kast zitten er echt? Klopt het dat dit eiland in een thrillerserie is gefilmd??